Bad

Idag är det bad som gäller, på badhuset i Eskilstuna där jag är nu veckan innan jag åker. Jag bor hos min syster, med hennes underbara barn!
Jag kunde knapps sopmna igår, jag tänkte på allt om resan. Varför är det så att man alltid funderar över saker när man går och sover?Man funderar bättre då än nån annanstans. Men jag kommer aldrig riktigt fram till nåt, för när jag sen vaknar på morgonen så är allt borta.Men jag drömde hemsk inatt, usch fy fan. Jag drömde att jag var i London på Heathrow och jag missade planet mot LA, jag åker nämnligen över USA för att jag ska få ha  med mig mer packning.
Och jag tjatade på personalen som jobbade där och bad att jag skulle få åka med ett annat plan senare. Men de var tokhårda och det gick inte. Så jag var helt förkrossad, men tack goda gud var de bara en dröm. Det får fan inte hända på riktigt!!

Jag åker via London, LA, Auckland och Sydney, för att jag ska få ha med mig två x 23 kg i bagage isället för 1 x20 kg som man får ha när man åker via Hong Kong.
Sist jag åkte dit åkte jag via Asien och det gick inte så bra med packningen, jag hade 12 kg övervikt!!
Men nu när jag får ha jäkligt mycket mer tänkte jag att jag skulle kunna klara mig med det, men jag har reda packat två fulla väskor! Som dessutom väger mkt. Jag förstår inte vad jag har för problem, jag är en shopoholic, och så går jag och shoppar ännu mer!!
Helt otroligt., jag tror inte jag kan bli botad......
Nån som kan hjälpa mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0