Hemma!

Nu har vi varit hos morfar. När man nu åker iväg en lång stund eller bara är nere i trakterna så måste man ju alltid hälsa på. Men morfar är rolig att hälsa på, han tycker alltid att det är roligt att man kommer, vilket vissa andra inte gör..Say no more!
Men nu var vi i Västerås iaf. Och vi hann med lite annat också, köpte matta och lite sånt. Jag ska köpa hörlurar som jag kan ha med på resan, till Ipoden och datorn så jag kan kolla på alla mina serier ifred. Jag är inne på Heroes. Jag kollade på hela första säsongen för länge sedan och sen var jag borta och kunde inte kolla på den andra förrän nu, och jäklar säger jag, den som väntar på nåt gott! Ja det är den  allderless bästa serien som har visats tror jag! Det må jag säga.
Så nu ska ja kolla på den och ha fotbollen i bakgrunden.Innan har jag följt fotbollen slaviskt men nu måste ja låta Heroes gå före:)
Imorgon händer mycket...KUL; berättar mer sen
Här är de hörlurar jag vill köpa!Jag går ju inte på det som är bäst utan det som är snyggast! Hehe men de borde vara ganska bra de kostar 200. Och mer än så vill jag inte betala för hörlurar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0