Ingen där

Jag har just märkt att ingen läser min blogg. Det kansk är så att jag inte är så intressant, men hur hittar läsare dit till en början egentligen?Måste man marknadsföra sig själv??Eller hur gör man??
Jaa inte vet jag men jag tänker fortfarande skriva!

Inatt drömde jag inget om att jag inte kom iväg till Sydney! Men nu börjar det fan närma sig!
Idag ska jag till farmor och då ska jag också växla pengar, hoppas de har AUD inne, det vet man aldrgi men jag ska inte ha så mkt. Men det känns skönt!
Nu är jag snart påväg. Jag har nåt inplanerat varje dag och det gör ju att tiden går fortare. Men det känns konstigt att tänka att om en vecka är jag i Sydney. Då festar jag gärnet innan skolan börjar ska bli fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0