mamma, jag?

På badet tog jag med mig den minsta när  vi skulle duscha, och alla trodde jag var mamman, och det är ju inte så konstigt.
 Men det är så roligt det där, för häromdagen var jag på coop och skulle storhandla med barnen, 2 år och 6 mån. Jag tog den största vagnen jag kunde hitta för att båda skulle få plats i den, plus massa mat. Och jag fick verkligen allas blickar, de var inte glada utan de var ledsna för min skull, medlidande. Jag såg verkligen vad de tänkte "stackars unga flicka, försätter sig i denna situation med två barn, och mannen är väl aldrig hemma heller!" HAHAHA det är så kul att se deras blickar.. Det är kul att inte säga emot om nån frågar nåt om barnen, jag säger inte alltid "jag är bara moster" utan jag spelar med. Då blir det ännu roligare!HEHEHE

Ok snart åker jag alltså,,, till Sydney den underbara staden så här fint  är det!

Det här kallas för The Rocks, det lite finare området. När jag var där sist så bodde vi på andra sidan Harbour Bridge, den bron man ser på bilden. Det var underbart! Och snart är jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0