Pigg

De sista dagarna här ahr jag varit riktigt pigg, jag bruk annars alltid vara trött i ögonen. Men nu igår pch idag har jag varit riktigt pigg. Det känns verkligen skönt men jag undrar varför. Om det är för att jag känner att jag kommer få ordninbg på mitt liv. Inte för att jag inte har ordning på det nu,men just att jag vet vad jag hart framför mig. Elller om det bara är för att jag är utvilad.Vet inte hur jag skulle kunna vara det när jag är med små barn  hela dagarna.

Imorgon ska jag och Ella vara lite ensama, Johan och Sandra ska bort så vi stannar hemma och har det mysigt istället.Det blir bra det tror jag. Sen kommer brorsan på sön och dp följer jag med till stlm och kollar FINALEN på kvällen! Ska bli jäklligt spännande.Jag tippade Tyskland som vinnare i början men jag trodde egentligen inte på de men nu så är de ju i final. Men jag hejar nog på spanien tror jag.Bara för Torres. Han är en pudding, och eftersom jag är ytlig så är ju de det enda ja går på.
De som inte känner mig tycker nog att jag är jävligt knepig när jag säger såna saker men jag driver mycket. Jag är faktiskt en jävligt rolig människa.. Som driver mycket , det är kul att gärna säga att jag är bra inför människor som tycker att detr är förf'rligt att man kan säga så.På min skärmsläckare på datorn står  det "Im the Best!".
Och de som inte fattar hur det ska tolkas vill ja inte känna.Så säger jag.God natt Houston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0