T minus 2

Nu är det bara två dagar kvar! Det känns helt sjukt.. Imorron är det söndag och då kommer brorsan och barnen och vi ska fira min födelsedag som är den 7 juli. Och sedan åker vi till sthlm och på måndag träffar jag Jenny. VI ska käka och ta nåt glas vin. Perfekt uippladdning inför flygresan med lite vin. Det är det som är skönt med att flyga, man tar ett glas sen sover man som ett litet barn!Toppen är det fan!

Jag vägde mina väskor idag och de ligger under 23 kg iaf. Det känns ju skönt, men alltid när jag söger att jag packat klart så finns det massor med småkraft jag ska ha ner. Jag är förjävlig. Nu funderar jag på att köpa ett par till skor.. kanske ska göra det. Ett par röda tygskor.Ganska snyggt tycker jag. Det ska ju vara färg på fötterna.
En sak jag tänkt på är Sofi Fahrman. Hon är ju mode vetare eller vad man säger. Jag vet också modet och håller mig a jour så att säga. Men hon är ju bara patetisk!!
Hon tar på sig allt som är snyggt,även fast det inte passar på henne! Vi alla vet väl att människan är byggda olika. Jag kan inte ha på mig samma saker som min syster tillexempel. Hon har smala ben och stora tuttar och jag har kurvor. Så även fast det finns nåt som jag tycker är snyggt men inte riktigt passar min kropp tar jag ju inte på mig det.Det är ju det mode är, man ska bära det som du kan bära upp!
Ebba von Sydow till ex. hon ser bra ut för hon tar på sig det som ser bra ut på henne. Men i min mening är Sofi Fahrman bara löjlig!!
Så ..puh tack för att jag fick kasta det ur mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0